loading...
همای و گروه مستان
امیر علی بازدید : 198 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)
مادران روستايي من

خلاصه اي از مطلب :

<p style="text-align: center"><span style="color:#ffc000; font-family:B Traffic; font-size:14pt">ابروانت را برايم کج مکن </span><span style="font-family:Times New Roman; font-size:12pt"> </span></p><p style="text-align: center"><span style="color:#ffc000; font-family:B Traffic; font-size:14pt">دلبر ديوانه با من لج مکن </span><span style="font-family:Times New Roman; font-size:12pt"> </span></p><p style="text-align: center"><a href="http://homay-mastan.tk/"><span style="color:#92d050; font-family:B Traffic; font-size:14pt">ابروانت را برايم کج مکن</span></a><span style="font-family:Times New Roman"><span style="color:#92d050; font-size:14pt"> </span><span style="font-size:12pt"> </span></span></p><p style="text-align: center"><span style="color:#92d050; font-family:B Traffic; font-size:14pt">دلبر ديوانه با من لج مکن </span><span style="font-family:T


ادامه اين مطلب : دلبر اي دلبر


13,400 results
  1. هجوم فرهنگ شهر نشيني به روستا

    khanabadd.com/pages.asp?1314

    ... به حالت اي روستايي. ... لذا بالاجبار مادران روستائي هنرهاي ... من يک روستاي هستم ...

  2. روز بهورز - وب سايت تبيان استان ...

    www.tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=25356

    بهورزان در ارتباط صميمي با مادران روستايي كشور و با بهره گيري از ... ما من لبن رضع به ...

  3. مادران دنيا

    pourbagher.javanblog.ir/326632-مادران+دنيا.html

    مادران دنيا ... را كه جوانان جامعه روستايي و تازه شهر شده نياز ... به مادران دنيا . الهي من ...

  4. جغرافيا ي من - مسائل فرهنگي, تغيير بافت و مسکن روستايي ...

    darab-man-zabol.blogfa.com/post/10

    جغرافيا ي من ... در حيطه بافت روستايي و مسکن ... لذا بالاجبار مادران روستائي هنرهاي ...

  5. شوراي اسلامي ودهيار روستا ،تکريم وبزرگداشت مادران معظم ...

    www.simayebekran.ir/index.php/91-bekran/296-2015-07-21-20-17-14

    استقامت مادران شهدا بود که پاي ... پيش از من و تو بسيار ... مدير آبفار روستايي ميامي وبرخي ...

  6. مرجع وب فارسي - ما ؛دختران؛زنان؛مادران | جستجو

    pendarch2.ir/list/ما+؛دختران؛زنان؛مادران.html

    هنرهاي مادران در تربيت دختران ... قرار ميگيرند و من هم ... گذاري زنان روستايي ...

  7. ايسنا - وزير بهداشت: لايحه افزايش مرخصي زايمان مادران به ...

    isna.ir/fa/news/91051006179/وزير-بهداشت-لايحه...

    وزير بهداشت از ارائه لايحه افزايش مرخصي زايمان براي مادران ... روستايي 48.3 ... من در ماه هشتم ...

  8. مرجع وب فارسي - ما ؛دختران؛زنان؛مادران | جستجو

    kacc.ir/list/ما+؛دختران؛زنان؛مادران.html

    تقديم به همه ي مادران . ... پسر من مي ... راه اندازي 30 صندوق توسعه سرمايه گذاري زنان روستايي ...

  9. همايش امنيت مادران و فرزندآوري برگزار شد/عکس - نيوزنکانيوزنکا

    newsneka.ir/همايش-امنيت-مادران-و...

    آب وفاضلاب روستايي نكاامسال ?? ... همايش امنيت مادران و ... نکا ضرر ميکنه.من فک کنم يکي از ...

  10. آفتاب جوانرود

    aftab-j.blogfa.com/post-1580.aspx

    آفتاب جوانرود - - - آفتاب جوانرود ... سبد غذايي بين مادران باردار روستايي شهرستان جوانرود ...

  11. ايران هميشه خاک من | Facebook?

    https://www.facebook.com/IRAN.ZAMIN.FANS

    ‎ايران هميشه خاک من‎. 47,789 ... رضا در خانواده روستايي و فقيري ... استراحت مادران پس از زايمان ...

  12. زير پاي مادران شهيد فرش قرمز پهن کرديم

    www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=75044

    - بله زير پاي مادران شهيد فرش قرمز ... کند و يک فضاي روستايي دارد. من بازيگران زيادي را ...

  13. Koodakaneh.com :: خبر

    www.koodakaneh.com/child/news.aspx?id=253&type=N

    ... در اين طرح كه به مدت سه ماه به طول مي انجامد، تمامي مادران كم سواد روستايي كه ... من و مين ...

  14. women

    women.tavanir.org.ir/ahd.asp

    سال ?? مربى كارهاى هنرى زنان روستايى بودم و به آنان خياطى ... كه داشتند با من مشورت مى ...

  15. دلنوشته اي تقديم به همه مادران ايران - روستاي ايمن آباد و ...

    imanabadkarokela.com/index.php?option=com_content&view=article&id=...

    دلنوشته اي تقديم به همه مادران ايران در روستاي ما هستند زنان و مادراني كه همچنان دست به قلم ...

  16. لالاي هاي کودکانه

    www.nikoomahd.com/site/index.php/component/content/article/54...

    تقديم به مادران مهربان و كوچولوهايي كه با ... *غم من در ... خر دانا يک روز يک مرد روستايي...

  17. السلام عليک يا علي بن محمد النقي الهادي - Google+

    https://plus.google.com/114021087417789700531

    ... (كه روستايي بوده ... و هي من أهل الجنة لا يقربها ... خدا محفوظ است و از مادران صديقين ...

  18. تجليل ازهمسران و مادران شهدا پي رجه در سه کيله نکا - نيوزنکا

    newsneka.ir/تجليل-ازهمسران-و-مادران-شهدا...

    آب وفاضلاب روستايي ... غم بگذرد از من چو به من ... سهم همسران و مادران شهيد در ...

  19. بيمارستان خوب براي زايمان در تهران؟ : پرسش و پاسخ مادران ...

    vazeh.com/n2084788/...تهران...مادران-آشپزآنلايني

    سلام عزيزم من تاحالا نيني نداشتم ولي معمولا فاميلامون ميرن بيمارستان مادران و ... روستايي.

  20. معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي و خدمات درماني رفسنجان ...

    www.rums.ac.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=919

    مادر مي گويد«من باردارم» بجاي آنکه ... مادران بايد توجه نمايند که زمان غذا خوردن براي ...

  21. شهر ميزان

    shahrmizan.mihanblog.com

    از اين خشت زدن بر من چه فايده ... متعال مرا توسط پدران و مادران پاکيزه به نسل هاي بعدي ...

  22. زنگ ادبيات

    shaparakdaily.ir/shaparak/News.aspx?NID=69964

    خوشا به حالت اي روستايي! ... من آمده‌ام که دوست ... همايش «مادران آگاه، کودکان شاداب ...

  23. مادران و دختران بازمانده از تحصيل به اردو اعزام شدند

    www.emdadtehran.ir/News/ShowNews.aspx?NewsID=3605

    حامي من: نمودار ... ويژه مادران و دختران بازمانده از تحصيل ... مناطق كم برخوردار و روستايي مي ...

  24. راشک روستايي در بهشت | جستجو | دانلود اهنگ

    akhbar3.com/list/راشک+روستايي+در+بهشت.html

    من اگر نيکم و گر بد تو ... (بهشت زير پاي مادران است ... منبع درس تاسيات در ساختمانهاي روستايي ...

  25. برگ جهان روستايي زيبا و ديدني در تهران!

    www.beytoote.com/iran/tafrihi/beautiful1-tehran-tougher.html

    برگ جهان را در پاييز ببينيد.روستايي زيبا نزديك تهران كه خوراك يك سفر يك ... مادران حتما ...

  26. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي - اخبار > وزير بهداشت ...

    www.behdasht.gov.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=1508&newsview=12374

    كاهش قابل توجه آمار مرگ و مير مادران ناشي از ... من در اين ... روستايي است كه در ...

  27. عجيب ترين مادران دنيا + تصاوير

    www.beytoote.com/news/selective-news/interestingfacts66.html

    تصاوير عجيب ترين مادران دنيا ,عکسهاي عجيب ترين مادران ... يك زن روستايي اهل ... به من نمي چسبد ...

  28. اعزام 100 نفر از مادران تحت حمايت کميته امداد امام خميني ...

    www.emdadtehran.ir/News/ShowNews.aspx?NewsID=2542

    حامي من: نمودار ... طرح بهسازي و نوسازي مسكن روستايي: ... اعزام 100 نفر از مادران تحت حمايت کميته ...

  29. آواي سلامت - قرص هاي پيشگيري از بارداري دوران شيردهي

    iec.behdasht.gov.ir/index.aspx?siteid=143&pageid=29416

    درغيراين صورت بخصوص در مادران شيردهي كه ... درماني شهري و روستايي، پايگاه هاي ...

  30. SID.ir | شيوع بارداري ناخواسته در مادران و عوامل تعيين ...

    fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?ID=59023

    ... رايگان متن کامل مقاله علمي پژوهشي شيوع بارداري ناخواسته در مادران ... من ويتني و ... روستايي ...

  31. داستان - مادر

    www.dastanak.ir/3234/2805/11113.html

    خود من معمولا دلنوشته ها را نميخوانم و متن را ... افسوس که قدر مادران و اقتدار آنها را نمي ...

  32. نقش صنايع دستي در توسعه و اقتصاد روستاها | پايگاه خبري ...

    seyfar.ir/article/4216

    کسب رتبه هاي برتر علمي نشانه استعداد و پيشرفتهاي علمي فرزندان انقلاب است/ اين پيشرفتها به ...

  33. Oldpilot.ir | ماجراي ننه علي و هواپيما ... !

    www.oldpilot.ir/2008/09/post_275.php

    اعتراف مي كنم من ان روز خداي را اون جا ... حركات آن زوج پير روستايي يكي از آن لحظه هاي ناب براي ...

  34. بهشت زير پاي مادران است

    madar.niniweblog.com

    بهشت زير پاي مادران است - ... من هر چه را ... يك خانه روستايي در خوش آب و هواترين منطقه دور و ...

  35. رئيس تعاون روستايي بهمئي منصوب شد

    asredena.com/fa/news/15403/رئيس-تعاون-روستايي...

    ... سرپرست اداره تعاون روستايي شهرستان ... و يه خلي من سرتو ... مادران شهداي ...

  36. دفتر اموربانوان و خانواده

    www.ostan-hm.ir/fa/news_body.aspx?spi=MTg=&vid=MzcwMA==&p=MQ==

    امور روستايي و ... چيز را به من سفارش فرمود اخلاص در نهان و ... » مرخصي زايمان مادران 9 ...

  37. موضوع پايان نامه - موضوع پايان نامه مامايي

    ilamhatef.blogfa.com/post/19

    ... تماس با من ... به زايشگاه حمايت مادران ... در زنان شهري و روستايي مراجعه كننده به ...

  38. نامه اي به پسرم، به قلم مادري از روستاي مان - روستاي ايمن ...

    www.imanabadkarokela.com/index.php?option=com_content&view=article&...

    اداره كل امور روستايي ... و همسرم در کنار من هستند زير يک سقف ... است همانند ديگر مادران ...

  39. معرفي دكتر جواد فيض

    www.mums.ac.ir/sheikh/fa/javadfaiz

    من اين حديث ... احساس كردم كه مادران كشور ما كه عهده دار ... روستايي با گريه و زاري به من ...

  40. تبريك روز بهورز | شبکه بهداشت و درمان چادگان

    chadeganhealth.mui.ac.ir/تبريك-روز-بهورز

    مركز روستايي ... مادران; ميانسالان ...

  41. روز بهوَرز

    ferdosilibrary.iranipress.ir/page-519041.html

    واكسيناسيون كودكان و آموزش مادران در زمينه ... با مادران روستايي و تلاشي ... من ; گروه ...

  42. عكس‌هاي يك دختربچه روستايي بازمانده از زلزله/ افشين والي ...

    https://khawaran.wordpress.com/2012/12/07/k-237

    « پرسش من اين است ... عكس‌هاي يك دختربچه روستايي ... متن کامل پيام مادران خاوران ...

  43. تـــــــرنّم مهـرباني

    tarannom52.blogfa.com/category/12

    ترويج روستايي . ... درخانواده، مادران وخانه داري، مادران و ... لب طاقچه عادت از ياد من و تو ...

  44. شهروندان » مادران؛ فرزندان تک‌والد بهتري تربيت مي‌کنند

    www.shahrwandan.ir/news/73475

    مادران ؛ فرزندان ... والدي، پرسش من اين است که اين ... زندگي شهري و روستايي و فعاليت‌هاي ...

  45. جدال با گرگ براي نجات فرزند

    www1.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100904471532

    ساعت 23 پنجشنبه ساکنان يک خانه روستايي در «آق‌کندي» از توابع ميانه وقتي از يک مهماني به منزل ...

  46. روز مادر برتمامي مادران مبارکباد | جستجو

    panpan.ir/list/...

    روز مادر برتمامي مادران ... من دوست دارم تو را ... هيات ورزش روستايي و بازي هاي بومي ...

  47. REPORT - Dr. Robabeh Sheikholeslam

    shey63.tripod.com/id21.html

    ... هاي دفتر در دوران مسئوليت من) فهرست: برنامه ... مادران و سالمندان ... و روستايي كودكان ...

  48. دانش پرستاري: از کلاس درس تا جامعه - کاراموزي در عرصه ...

    jouybari.blogfa.com/post/6952

    ... کودک تاخير داشت اين کار را براي او انجام ندادند که در پاسخ به من ... مادران روستايي ...

  49. مركز تعليمات اسلامي واشنگتن - صفحات اجتماعي ‌‌و خانوادگي ...

    www.iec-md.org/khanevadeh/50_ravesh_saadeh_farzand_motaaleh_zahler...

    در بغل من مى نشيند و صفحه هاى كتاب خود را ... وقتى مادران كتاب هاى گوناگون و مورد علاقه ...

  50. زنان روستايي در مسير با سوادي، مردان را پشت سر گذاشتند ...

    https://jahanezan.wordpress.com/2010/12/29/tanin-886

    جهان زن ـ سخنان معاون آموزشي سازمان نهضت سوادآموزي، از علاقه مندي شديد زنان بيسواد به ...

    برچسب ها دلبر اي دلبر ,
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 835
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 108
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 271
  8. آی پی دیروز : 74
  9. بازدید امروز : 523
  10. باردید دیروز : 117
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 5
  13. بازدید هفته : 820
  14. بازدید ماه : 820
  15. بازدید سال : 55,489
  16. بازدید کلی : 788,464
  17. کدهای اختصاصی