loading...
همای و گروه مستان
امیر علی بازدید : 281 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)
سيه مست

خلاصه اي از مطلب :

<p style="text-align: center"><span style="color:yellow; font-family:B Traffic; font-size:14pt">حال که رسوا شدم ميروي </span><span style="font-family:Times New Roman; font-size:12pt"> </span></p><p style="text-align: center"><span style="color:yellow; font-family:B Traffic; font-size:14pt">حال که تازه شدم ميروي </span><span style="font-family:Times New Roman; font-size:12pt"> </span></p><p style="text-align: center"><a href="http://homay-mastan.tk/"><span style="color:#00b0f0; font-size:14pt"><span style="font-family:B Traffic">با رشيدان شدم</span><span style="font-family:Times New Roman"> </span><span style="font-family:B Traffic">ميروي</span></span></a><span style="color:#00b0f0"><span style="font-family:B Traffic; font-size:14pt"> </span><span style="font-family:Times New Roman; font-size:12pt"> </span></span></p><p style="tex


ادامه اين مطلب : مجنون شيدا


12,200 results
  1. سيه مست - گروه مستان هماي?‎ - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=_pvfrtRTCNM
    • By Mark Ziad ·
    • 10 min ·
    • 9.1K views ·
    • Added 12/30/2011

    Video embedded · آن سيه‌مستي که خم‌ها را تهي مي ‌کرد کو؟ پبش امواج خوادث پايداري سهل نيست

  2. سيه مست با صداي پرواز هماي?‎ - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=gqqNmg2ADjg
    • By mohsensarafi ·
    • 10 min ·
    • 80K views ·
    • Added 10/4/2011

    Video embedded · سروده: رهي معيري آهنگساز و تنظيم براي ارکستر: محسن الهاميان رهبر ارکستر: والتر پروست ...

  3. سيه مست - گروه مستان هماي

    vidoser.org/q/YHF3Z3N1U1VET04=

    سيه مست - گروه مستان ... Iran مست مستم Homay and the Mastan Group Mast-e-Mastam. 13:28 by Egypt11Feb2011. مست مستم ...

  4. سيه مست با صداي پرواز هماي ?ekilleri axtar ve yükle

    moon.az/sekil-yukle/سيه+مست+با+صداي+پرواز+هماي...

    Pulsuz milyonlarca سيه مست با صداي پرواز هماي ?ekillerini yüklemek isteyirsinizse, onda durmadan axtar??a keçin.

  5. گنجور » حافظ » غزليات » غزل شماره? ???

    ganjoor.net/hafez/ghazal/sh159

    صوفي ما که ز ورد سحري مست ...

  6. رودآور

    roodavar.blogfa.com

    خيزد آن چشم سيه مست به غمازّي و ... شود از پُر خوري باده حريفان بد مست چشم مست تو ولي ...

  7. هم اكنون، كاشان/ همراه دايي بهزاد گوش جان مست از نواي ...

    https://instagram.com/p/y5pz0rqQY3

    جانسوز بود شرح سيه ... هم اكنون، كاشان/ همراه دايي بهزاد گوش جان مست از نواي آسمانيِ ...

  8. گويند که دوزخي بود عاشق و مست

    vidoser.org/q/UlJrSVJJWTM6bjk=

    گويند که دوزخي بود عاشق و مست. Author: mohsensarafi. Views: 17946. Likes: 29. Dislikes: 3. ... سيه مست - گروه مستان ...

  9. زيباترين شعر - معيني كرمانشاهي

    fereshtekho.blogfa.com/post-20.aspx

    مابر اين خاك سيه مست غروريم ...

  10. فرهنگ،تاريخ و تمدن ملل ترک

    turklar.javanblog.ir

    سرمه‌ي خواب ازان چشم سيه مست بشو . شمع بالين ز دل و ديده‌ي بيدارش ده ...

  11. اي خسرو خوبان نظري سوي گدا کن رحمي به من سوخته ي بي سر و ...

    www.hammihan.com/post/369040

    زان چشم سيه مست به يک غمزه دوا کن شمع وگل و پروانه و بلبل همه جمع ند

  12. Irane Jwan - Google+

    https://plus.google.com/107213531126736550173

    سيه مست - گروه مستان ...

  13. در کوچه هاي خلوت شب - شهريار و عارف

    emortazavi.blogfa.com/post-7.aspx

    زان سيه سلسله گيسو كه توداري بر ... اين سيه مست ندانم كه كي ايد به ...

  14. watch repeat : ديوانه-چو-و-ديوانه-ببيند-خوشش-آيد-هماي-و ...

    www.lajsiab.com/RXlpc1J5bXBwLTAx

    سيه مست با صداي پرواز هماي. پروردگار مست - هماي (Homay) آن-که-مست-آمد-علي- ...

  15. متن ترانه هاي دلكش - Iranritm

    www.iranritm.com/iranritm/iranritmsher/texthtm2/delkash...

    اي سيه چشم _سيه مو . از تو دارم, ... من خود شيوه نگه چشم مست تو را مي شناسم . ديگر اي برگشته مژگان .

  16. l4i.ir - meyomast's Profile

    profiles.l4i.ir/meyomast

    نام مستعار فارسي : آهوي مست. اطلاعات پايه : ... علايق : آن آهوي سيه چشم از دام ما برون شد ...

  17. اي شاه ملك خصال هو حق

    asharayini.blogfa.com/category/12

    افتاده بگوشه اي سيه مست ... تا سرزند از خا ك سيه لاله و ...

  18. Jame Eshgh

    www.zamahang.com/podcast/hafez.xml

    4 Persian 370.964875 5.94 128 12016880397651 mp3 0 - Makhmore jame eshgham saghi bedeh sharabi - Alireza Eftekhari.mp3 200801300313 2007 2 6:10 …

  19. عالي | Search Instagram | Pinsta.me - Instagram Online Viewer

    pinsta.me/tag/عالي

    ... ي بي سر و پا کن در دل درويش و تمـــــــــناي نگاهــــي زان چشم سيه مست به يک غمزه دوا ...

  20. شبي مست و خراب بگذشتم از ويرا نه اي در سياهي شب چشم مستم ...

    facenama.com/view/post:58285619

    شبي مست و خراب بگذشتم از ويرا نه ... داد بر دست دخترك پول سيه چند دانه ...

  21. صابر كرماني

    www.saberkermani.blogfa.com/9205.aspx

    مست و خراب در حرمِ دل گذر ... افسون شده‌ٌ چشمِ سيه مستِ تـو باشم سَـــرمسـتِ خـــرابــاتِ ...

  22. 87?امشب به بر...

    4mezrab.ir/index.php/1390-05-21-08-03-14/324-87-

    مطلب طاعت و پيمان و صلاح از من مست که به پيمانه کشي شهره شدم روز ... سـفـيـد روي تو سيه خال ...

  23. ديوان فروغي بسطامي - غزليات - شماره 381: بخت سيه به کين من ...

    www.nosokhan.com/Library/Topic/0TFG

    بخت سيه به کين من، چشم سياه ... حادثه در کمين من، فتنه روزگار هم. از مژه ترک مست من صف زده بر ...

  24. صابر كرماني

    www.saberkermani.blogfa.com/9106.aspx

    هر که گردد مست مست از ساغر صهباي ... افسون شده‌ٌ چشمِ سيه مستِ تـو باشم

  25. مست شدم ساقي، مست شدم ساقي

    www.panjara.net/...t=مست_شدم_ساقي،_مست_شدم_ساقي

    چشم سيه داري قربانت شوم ... مست شدم ساقي، مست شدم ساقي مستم از مي بکن اي ساقي زيبا امشب

  26. ديوان صائب - غزليات - قسمت سوم - شماره 539: درد تو به ...

    www.nosokhan.com/Library/Topic/0KHF?Query=دل

    صائب نگه گرم در آن چشم سيه مست. برقي است جهانسوز که در ابر نهان ...

  27. رودآور

    roodavar.soundfunny.org

    خيزد آن چشم سيه مست به غمازّي و غنج ... شود از پُر خوري باده حريفان بد مست چشم مست ...

  28. خلوتگاه تنهايي من

    arezoo-e6966.blogfa.com/post-25.aspx

    واي از اين روح, از اين روح سيه مست ...

  29. رندان مست / rendanemast

    www.rendanemast805.blogfa.com

    رندان مست / rendanemast - آن چيست که از چشم تو تا عمق وجودم ... يکي ابر سيه آمد که روي ماه تابان ...

  30. آيريش کافي

    irishcoffee.blogfa.com

    مستِ مستِ مست. نـابِ ... مي چمند بر زمين، گيج و مست! كرم ها؛ اين سيه بخت ...

  31. امشب به بر من است آن مايه ي ناز، مرضيه - Google Groups

    https://groups.google.com/d/topic/nedaye-golha/XwG0LLs975M

    سـفـيـد روي تو سيه خال ... او مست و ز مي، گردد و من مست ز ...

  32. جديد ترين مطالب وبلاگ: غزلي زيبا از جناب حيدري شاعر همداني ...

    anjomanefer.blogspot.com/2010/02/blog-post_10.html

    به بزم درد نوشان سيه مست. ... شعر جديدي از جعفر سرخي ===== صيد خسته آن نگاه مست تو در چشم من ...

  33. رودآور | بهترين ها

    roodavar.dltops.ir

    خيزد آن چشم سيه مست به غمازّي و غنج ... شود از پُر خوري باده حريفان بد مست چشم مست ...

  34. ترانه هاي قديمي

    oldtraneh.persianblog.ir/rss.xml

    آمده حال تو احوال تو سيه خال تو سفيد موي تو ببيند ... چمن شد مست و باغ و(باغبان مست)

  35. سيه چرده اي را کسي زشت خواند

    www.persian-man.ir/saadi/bostan/chapter-ten/سيه%20چرده%20...

    مدامم مست مي‌دارد نسيم جعد ... سيه چرده اي را کسي زشت خواند . گرم رَه نمائي رسيدم به خير .

  36. آنکه دلم را برده خدايا -- مهستي‌ - تصانيف و ترانه هاي ...

    https://fa-ir.facebook.com/tasanif2/videos/1381346902111439

    آنكه نگاهش روز من از غم كرده سيه كو... ... هر زمان آيد به يادم ديده ي مست ...

  37. اشعار | MTO Shahmaghsoudi

    mto.org/main/fa/استاد-عرفان/اشعار

    يا نگاه مست تو يا نرگس شهلاست ... خيل مژگان يا سيه مستي که بي پرواست ...

  38. حکايت سيه گوش

    www.persian-man.ir/saadi/.../chapter-one/حکايت%20سيه%20گوش

    مدامم مست مي‌دارد نسيم جعد ... حکايت سيه گوش . اگر يك دم در او افتد ...

  39. گروه مستان - مي انگور (با دوزخيان) - popular4videos.com

    www.popular4videos.com/watch-KjeWWlDNPBQ...

    سيه مست با صداي پرواز هماي . پروردگار مست - هماي (Homay) مست مستم - گروه مستان هماي

  40. مستان و هماي ملاقات با دوزخيان....... - popular4videos.com

    www.popular4videos.com/watch-gGu1FN6yvx0...

    سيه مست با صداي پرواز هماي . گروه مستان - از باده مدهوشم کنيد ... مست مستم - گروه مستان هماي

  41. رد پاي احساس - فروغ فرخزاد

    radepayeehsas.blogfa.com/cat-22.aspx

    زيرا چو زاهدان سيه كار خرقه ... دختر آتش برقصد مست در آغوش ...

  42. خانه بدوش

    aghdagh.blogfa.com/rss.aspx

    از اين همه عاشقي، دوباره‎ام مست مست. باز محرم رسيد، ميکده‎ها ... باز محرم رسيد، شهر سيه پوش ...

  43. اشعار مهدي سهيلي - مرداب

    dashmili-3.blogfa.com/post-98.aspx

    ز شام عمر سيه موي چون سپيده بر آمد هنوز مست دلم واي من چه خواب درازي

  44. کولي...... پيراهن تنگ يک خواب بلند

    www.setareh-99.blogfa.com

    تو مست مي شوي. حتي با ... سلام.من بانو ام،آخرين كولي سيه پوش.عاشق شعر،نجوم و حرف هاي فلسفي.حرف ...

  45. رندان مست - اشعار احتمالي آلبوم شب جدايي

    rendanemast88.blogfa.com/post-376.aspx

    رندان مست - اشعار احتمالي آلبوم شب جدايي - موسيقي ايران و ... سيه شد روزم. بي مه ...

  46. قلب من چشم تو - عماد خراساني ، شمس الدين عراقي

    negahivayadi.blogfa.com/cat-26.aspx

    مست مستم ، مشکن قدر خود اي پنجه ... تو سيه چشم چو آئي به تماشاي ...

  47. شمس مني ...

    shamsemani.blogfa.com/8911.aspx

    تو سنگ سيه بوسي، من چشم ... مست نوشت ... + نوشته شده در يکشنبه بيست و چهارم بهمن ????ساعت 21:28 ...

  48. پرتوى شيرازى

    www.aftabir.com/literature/history/10h-12h_literary_poet_partovi...

    دهم همچو چشم سيه مست يار سر و کار خود را به مستى قرار به مستى ز دنيا و دين وارهم

  49. عليرضا: عاشق نشدي زاهد، ديوانه چه مي داني در شعله نرقصيدي..

    www.rafsang.com/view/post:2860977...

    من مست مي عشقم، بس توبه كه ... تو سنگ سيه بوسي، من چشم سياهي ...

  50. غزل حافظ – شماره 159

    hafiz.persianblog.ir/post/160

    صوفي ما که ز ورد سحري مست ... خوش بود گر محک تجربه آيد به ميان. تا سيه روي شود هر که در او غش ...

  51. Some results have been removed
    برچسب ها مجنون شيدا ,
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 835
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 96
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 109
  8. آی پی دیروز : 74
  9. بازدید امروز : 130
  10. باردید دیروز : 117
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 5
  13. بازدید هفته : 427
  14. بازدید ماه : 427
  15. بازدید سال : 55,096
  16. بازدید کلی : 788,071
  17. کدهای اختصاصی