loading...
همای و گروه مستان
امیر علی بازدید : 366 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)
شب در طلسم گيسوان تو جا مانده بود و من

خلاصه اي از مطلب :

شب در طلسم گيسوان تو جا مانده بود و من


ادامه اين مطلب : ---


699,000 results
  1. شب در طلسم پنجره وامانده بود و من (محمد سل

    pichak.iran.sc/m/posts/2667

    شب در طلسم پنجره ... بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من. ... غم فقط در دل که نيست بي تو سر تا ...

  2. ابليس مانده بود و خدا مانده بود و من/ محمد

    ayateghamzeh.persianblog.ir/post/858

    شب در طلسم پنجره وا مانده بود و من بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من. در خانه ... آه تو دامن ...

  3. كنسرتها و آهنگهاي گروه مستان و هماي - دان

    mastan-homay.mihanblog.com/post/67

    شب در طلسم پنجره وامانده بود و من بغضي ميان حنجره جا مانده ... اخلاص در کنار ريا مانده بود و من

  4. شعر و غزل امروز - محمد سلماني

    asru.blogfa.com/cat-71.aspx

    خوب مي دانم که يک شب در طلسم دست تو. ... بغضــي ميان حنجره جا مانده بود و من.

  5. اخرته شعر .........

    shabeh-hejran.iranipress.ir/page-512234.html

    شب در طلسم پنجره وامانده بود و من بغضي ميان حنجره جا مانده بود ...

  6. دانلود و متن آهنگ آفتاب گروه مستان هماي

    www.gavazn.com/song/66417.htm

    Toggle navigation ايران ترانه. آهنگها; ويديو; بيشتر . متن آهنگ; خواننده ها; آلبومها

  7. غزل معاصر

    ghazal-moaaser.blogfa.com/cat-8.aspx

    بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من. در خانه اي که آينه حسي ... خوب مي دانم که يک شب در طلسم دست تو.

  8. غزل امروز - محمّد سلماني

    zenhar.blogfa.com/cat-15.aspx

    شب در طلسم پنجره وا مانده بود و من. بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من. در خانه اي که آينه حسي ...

  9. جز ديدن روي تو مرا راي دگر نيست

    7983122.blogfa.com

    ... تو در جام من ... شب در طلسم پنجره وامانده بود و من بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من. در ...

  10. دو قدم مانده به گل - محمد سلماني

    ehsanjg.blogfa.com/cat-48.aspx

    نمي رسند به هم دستِ اشتياقِ تو و من ... شب در طلسم پنجره وا مانده ... حنجره جا مانده بود و من.

  11. طلسم سياه سرنوشت من

    www.shahrband.loxblog.com

    تنت حکايت گرماست در شب يلدا. و با حضور تو من ... قلب مني و من به تو ... کوه در قلب زمين جا مانده ...

  12. chia پروفايل

    www.cloob.com/name/seshvar

    شب در طلسم پنجره وا مانده بود و من بغضــي ميان حنجره جا ... صدا مانده بود و من در خانه ...

  13. دهکده

    village-ik.blogfa.com/1392/01

    شب در طلسم پنجره وا مانده بود و من. بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من. در خانه اي که ... تو در شب ...

  14. غزل و تنها غزل...

    loknat.org/forum/showthread.php?tid=2801&pid=92748

    شب در طلسم پنجره وا مانده بود و ... بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من در ... با تو حس شعر در من ...

  15. دل شکسته

    kolbeyetanhaii.blogfa.com

    شب در طلسم ،پنجره وا مانده بود و من بغضي ميان ... جا مانده بود و من ... تو سحر در بر من ...

  16. طلسم

    ghalbak.ir/p/1e8dd632166222b34bf522f237b58e2d13

    نفرين به عشقِ من و تو! ... کن تو تدبيري که در ليل و نهار ... روي دل جا مانده بود ...

  17. جز ديدن روي تو مرا راي دگر نيست

    7983122.blogfa.com/1391/12

    شب در طلسم پنجره وامانده بود و من بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من. در خانه ... گيسوان رها ...

  18. محمد سلماني - شاه سليمان

    hesanbagheri.persianblog.ir/post/126

    در اين وبلاگ ... عزاي تو حماسه است- حسين ... محمد حسين شهريار - دريغ چشم و ...

  19. عاشقانه ها - شاه سليمان

    hesanbagheri.persianblog.ir/tag/عاشقانه_ها

    شب در طلسم پنجره وا مانده بود و من بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من. در خانه ... تا شب زلف تو ...

  20. تمام شب را خيره به در بودم

    mali-he.blogfa.com

    انگار پشت سالها خيال ، پشت سالها توهم جا مانده ... تو هستي و من ... در بودم گيسوان تو در شب ...

  21. شعر کوتاه

    robaii.blogfa.com/9308.aspx

    شب در طلسم پنجره وا مانده بود و من. بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من. در خانه اي که آينه حسي ...

  22. طلسم

    youlove.blogfa.com

    نفرين به عشقِ من و تو! ... جاي بايش روي دل جا مانده بود ... و من نميتوانم خودم را در ...

  23. صلاح کار کجا؟ خانه ي خراب کجا؟

    www.mohsenmohammady.blogfa.com

    شب در طلسم پنجره وا مانده بود و من . بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من. در خانه اي که ... تو و من ...

  24. gallery | يك حرف جا مانده

    badminton12.gallerypic.ir/list/يك+حرف+جا+مانده.html

    شب در طلسم پنجره وامانده ... جا مانده بود و من در خانه ... ميکني؟از توجا مانده ام و ...

  25. پيچک ( محمد سلماني )

    mohammad-salmani.iran.sc

    شب در طلسم پنجره وامانده بود و من ... • اگر چه بين من و تو هنوز ديوار است ...

  26. دختــر و ... قهوه در شــب

    moondream.blogfa.com/9005.aspx

    دختــر و ... قهوه در شــب ... انقدر ذوق را يک جا توي ميم نديده بود ترسيده ... و تو ميفهمي و من باز ...

  27. gallery | طلسم دعايي که کنار کفتار بايد نگه د

    jamandehayam.gallerypic.ir/list/...

    از جادوي چشمهات خودم و تو رو ... شب در طلسم پنجره ... بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من در ...

  28. كنسرتها و آهنگهاي گروه مستان و هماي

    mastan-homay.mihanblog.com/page/2

    شب در طلسم پنجره وامانده بود و من بغضي ميان حنجره جا مانده ... اخلاص در کنار ريا مانده بود و من

  29. تو غربتي که سرده تمام روز و شبهاش , غريبه

    vahid--jamali.mihanblog.com

    شب از پا نشستنم بود شب بي تو شب بي من ... فقط اسمي به جا مانده از انچه بودم و ... در غياب من و تو ...

  30. زنانگي هاي من مردانگي هاي تو

    faryadekoodaki.blogfa.com/8910.aspx

    ... صداي پاشنه ي کفش هايت مرا در تو ... تو بود و هق هق من .نوبت ... تو براي تنهايي مردي جا ...

  31. ماه باقي مانده - پري بلاگ

    mehrdadazadi.paryblog.com/fa/ماه+باقي+مانده.html

    شب در طلسم پنجره وامانده ... جا مانده بود و من در خانه ... ام در مانده و حيران تو ام ...

  32. شعر و غزل امروز

    asru.blogfa.com/9006.aspx

    شب در طلسم پنجره وا مانده بود ... ميان حنجره جا مانده بود و من. ... با هزار چرا مانده بود و من .

  33. آهنگ و ترانه

    ahangotarane.blogspot.com

    بسته به طلسم تو سرنوشتم همدم ... که هر چه در پي آنم فقط در قصه ها مانده. ... من بهار و با تو هر شب.

  34. ايران من

    iraneparmida.blogfa.com

    هر چه بر جا مانده ويران مي شود روح من ... من. گيسوان تو شب ... بود! من سفر مي کردم ، و در ...

  35. آيات غمزه

    ayateghamzeh.persianblog.ir/1389/7

    دست من و تو ... شب در طلسم پنجره وا مانده بود و من بغضي ميان حنجره جا مانده بود و من. در ...

  36. مستان هماي - گزارش کنسرت ها

    www.mastan-homay.blogfa.com/cat-1.aspx

    خدا هر جا که بوي گندم و آب و ... » و غزل دوم : « شب در طلسم پنجره ها وا مانده بود و من ... » و در ...

  37. گوش مانده - پري بلاگ

    mehrdadazadi.paryblog.com/fa/گوش+مانده.html

    شب در طلسم پنجره وامانده ... جا مانده بود و من در خانه ... ام در مانده و حيران تو ام ...

  38. قلم سبز من | Facebook?

    https://www.facebook.com/alibbld

    ‎قلم سبز من‎. 40 likes. westgolden.ir ... To connect with ‎قلم سبز من‎, sign up for Facebook today.

  39. يک آرزوي جا مانده | جستجو در وبلاگها | وبل

    weblog24.com/list/يک-آرزوي-جا-مانده.html

    ... از چشم تو در خاکسترم جا مانده ... و من از کاروان جا مانده ... در نا کجا...در طلسم ...

  40. بغض نهفتـــه در دل•°*”

    www.boghznahofte.blogfa.com

    عاشقت هستم عزيزم ، کجايي که بي تو دارم شب و روز ... از ديروز جا مانده ... من رسيده و در من نشسته ...

  41. تمام شب را خيره به در بودم

    mali-he.blogfa.com/1392/04

    تصوير مرد پشت رقص من گم بود. او رفته بود و من ... جا نمياره و نسرين شب ... در بودم گيسوان تو در شب ...

  42. 'سکوت تنهايي شب در برکه اي خاموش'

    tanhatarinetanhai.mihanblog.com

    'سکوت تنهايي شب در ... برزخ را برده و من و چمدانم جا مانده ايم در اين ... من او بود و از ...

  43. مجله انسانيت - اس ام اس هاي عاشقانه دوستا

    www.ensaniyat.blogfa.com/page/smslovee.aspx

    ... ميان من و تو دلم در ديدن ... طوفان بود و من افسوس ... تو جا مانده / قدر يک شب هم ...

  44. جادوي عشق - حرف هاي من (نسرين )

    shabnamsarina.blogfa.com

    از يادت، دلتنگي به جا مانده و ... فاصله ي من و تو ... اي دوستان آبرو دار در نزد حق / در نيمه شب ...

  45. تنها مانده ام | جستجو | اسپيناد

    espinad.com/list/تنها-مانده-ام.html

    يادگاري را که از تو در گلويم مانده ... همرهان رفتند و من از کاروان جا مانده ام ...

  46. عشق من به تو ...

    rarth.blogfa.com/category/12/اشعار-سهراب-سپهري

    عشق من به تو ... ... سهراب سپهري ( ?? مهر ???? در کاشان ... شاعر و نقاش ايراني بود.

  47. با تو بودن خوب است

    8b8.blogfa.com/author-8b8.aspx

    گرچه خود را جا زده جاي ِ تو، شب بو را ... نگاهي در راه مانده بود و صدايي در ... من و تو مثل دو تا ...

  48. حرفهاي دلم...

    taraneheshgh.blogfa.com/cat-23.aspx

    قلب من در شهر چشمان تو جا مانده است قدر يك شب ... من خنديد و رفت، اشك در ... جا مانده بود ...

  49. گندم سياه

    gandomesiah.blogfa.com/1389/12

    دختر ديبوتادس کوزه گر عاشق جواني بود و ... همواره جدا افتاده و دور مانده ... آمده ام که تو با من ...

  50. شعر - گل بانو

    golbanou.persianblog.ir/tag/شعر

    به جا مانده ... بهترين هر چه هست و بود! در بنفشه زار چشم تو ... تو مرا داري و من هر شب و روز ...

  51. Some results have been removed
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 835
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 135
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 380
  8. آی پی دیروز : 75
  9. بازدید امروز : 2,655
  10. باردید دیروز : 112
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 4,085
  14. بازدید ماه : 4,085
  15. بازدید سال : 58,754
  16. بازدید کلی : 791,729
  17. کدهای اختصاصی